ЄВРОПЕЙСЬКА ERP СИСТЕМА


адаптована під Український облік


Головна / Підтримка і обслуговування

Підтримка

Метою договору підтримки є надання користувачам програми необхідних послуг обслуговування протягом всього періоду використання “Contour Enterprise”.

Послуги підтримки включають в себе:

  • Прийом запитів і зауважень та відповіді по електронній пошті
  • Консультації по телефону при підключенні консультанта до вашої базі даних.
  • Консультації в офісі замовника або в нашому офісі.
  • Впровадження нових версій програми.

Послуги надаються відповідно до обраного клієнтом плану. У плані визначається абонентська плата, кількість годин консультації на одного клієнта в місяць і вартість додаткових годин. Чим дорожчий план вибирає замовник (чим більше послуг зобов’язується замовити), тим дешевше тарифи на обслуговування. Замовник може вільно змінити плани або припинити дію плану, проінформувавши про це за 5 днів до початку місяця.